We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet.
Geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Je kan ons elke werkdag van 9:00 tot 17:30 bellen, dan helpen we je graag verder.
Ja! Via de contact pagina helpen we je graag telefonisch of per email. Onze experts staan elke werkdag voor je klaar.
Neem contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Indien het probleem bij de producent ligt krijg je altijd het volledige bedrag terug.
Op de betaalpagina wordt het totaal bedrag, inclusief verzendkosten, zichtbaar. Dit is afhankelijk van de bestelde producten. Vanaf een bestelbedrag van 150 euro zijn de verzendkosten altijd gratis.
Nee, u kunt helaas niet bij de chauffeur betalen. De bestelling dient vooraf betaald te worden. Dus wanneer u de chauffeur ontmoet is financieel alles al geregeld.
Voor voorraadartikelen hanteren wij een levertijd van tussen de 1 – 2 werkdagen.
Jazeker, we hebben nog voldoende capaciteit om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zo zijn dat het drukker wordt bij onze bezorgdiensten, omdat steeds meer mensen online bestellen. In dat geval kan het voorkomen dat je tijdelijk niet kan kiezen voor bezorging op de volgende dag, maar één of twee dagen later.